آراد سبیلان اردستانی

وبلاگ شخصی آراد سبیلان اردستانی

آراد سبیلان اردستانی

وبلاگ شخصی آراد سبیلان اردستانی

دل نوشت27

 آراد و عاقبت شیطنت هاش!

 امروز تمام مدتی رو که تو با بابای مهربونت داشتی آب بازی و حمام می کردی به این فکر می کردم چطور این آینه قدی توی اتاق ما از دست شیطنت های مدام تو در امان مونده!!! باید فکری به حال ایمن سازیش کرد تا مبادا بیفته و کار دست مون بده.

از اونجایی که تو با مرتب بودن برس ها و سشوار داخل کشاب آینه مشکل داری و باید حتما همه اون ها رو بریزی کف اتاق، این بار فرصت رو از من گرفتی و بالاخره ...

و من یقین دارم فقط آراد وروجک من می تونه یه آینه 2متری رو روی سرش خرد کنه و به روی خودش نیاره

امروز خیلی خدا رو شکر کردم که باز هم مثل تمام روز های گذشته به من مهر داشت و با مهربانیش به من لطف کرد و برای تو اتفاق بیشتری نیفتاد.

کوتاهی کردم آراد عزیزم.امیدوارم من رو ببخشی و امیدوارم جایی از زخم امروز بر پیشانی بلندت باقی نمانه.

دوست دارم آراد خان زیبا و وروجک من.

مامان مریم 




نظرات 5 + ارسال نظر
شقایق شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ق.ظ

عزیزدلم چی شده پیشونیت خاله
مریم عزیز بخیه خورد؟؟
خدارو شکر حالت خوبه نانازم
مامان مریمت چی کشیده تو اینجوری شدی عزیز دلم

شقایق عزیز ممنون برای مهربونیت
نه خدا رو شکر بخیه نخورد البته دکتر گفت بهتره بخیه بشه که اراد خان اجازه نداد .

زهره شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام آراد عزیزم

ای شیطون بالاخره کار دست خودت و مامان و بابا دادی!

خدا رو شکر که خوب و سلامتی

مواظب خودت باش زیبای دوست داشتنی

فاطمه شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

وای خدا جون چی شده خاله
خدا رو شکر که فقط سرت زخم شده خاله مراقب باش کمتر شیطونی کن وروجک

خاله زهرا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

خاله فدات بشه بمیرم من تا یه تارمو از سرت کم نشه چه برسه به زخم و خراش
اما وروجک بودنم این چیزا رو داره دیگه

فاطیمااا س جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

آخیییییییییی
نازی کوچولوی خوشگل مریمی نظرش کردم
واسش اسفند دود کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد