آراد سبیلان اردستانی

وبلاگ شخصی آراد سبیلان اردستانی

آراد سبیلان اردستانی

وبلاگ شخصی آراد سبیلان اردستانی

دل نوشت11

سپاس برای حضورت!

باورت هم نمی‌شود پسرم که یک ذره احساس تنهایی و دلتنگی نمی‌کنم؛ باورت هم نمی‌شود که به اندازه ثانیه‌ای هم حوصله‌ام سرنمی‌رود؛ باورت نمی‌شود که چقدر سرم را شلوغ کرده‌ای و چقدر سرگرم شده‌ام.

سپاس که تو در کنار من هستی، دستانت را می بوسم که منت سر لحظه‌هایم گذاشته‌ای.

باور کن خنده‌های امروز تو که دیگر نه ناخودآگاه که هدفمند و از سر خوشامدت هستند ،اگر هم به من و به شکلک‌هایی که برایت در می‌آورم باشد، لذتی دارد بالاتر از آنکه بتوان نوشت و گفت.

دوستت دارم کوچولوی دوست داشتنی

دل نوشت10

برام هیچ حسی شبیه تو نیست            
کنار تو درگیر آرامشم           
همین از تمام جهان کافیه      
همین که کنارت نفس میکشم               
برام هیچ حسی شبیه تو نیست            
تو پایان هر جستجوی منی    
تماشای تو عین آرامشه         
تو زیباترین آرزوی منی  

دل نوشت9

مادر بودن لذت است، مادر بودن نعمت است؛ باور کنید!

 همین که چشم باز می‌کنی هر صبح و خیالت راحت می‌شود که یک فرشته کوچک دوست داشتنی دارد در هوای خانه‌ات نفس می‌کشد، کافیست تا حالت خوب شود، فرشته‌ای که شاید این روزها کمتر می‌خندد و بیشتر غر می‌زند و گریه می‌کند و تو روزی هزار بار قربان صدقه همین جیغ‌ها و گریه‌هایش می‌شوی.

مادر بودن لذت است، مادر بودن نور است، حتی اگر تمام رویاها و خواب‌هایت نیمه تمام بمانند، حتی اگر دیگر به یک دل سیر خوابیدن برای یک شب هم که شده نشود فکر کرد، مادر شدن نعمت است! وقتی برق نگاهی هر ساعت از نیمه شب سیاهی مطلق اتاقت را نور باران می‌کند و تو نه از سر اجبار که با اشتیاق بیدار می‌شوی و یقین می‌کنی این خانه دیگر آن خانه چند ماه قبل نیست و عشق در آن معنایی تازه پیدا کرده است.

مادر بودن لذت است، مادر بودن عشق است؛ حتی اگر شنیدن دوستت دارم‌های همسرت یک خط در میان شده باشد، وقتی می بینی او هم برای خودش کلی بابا شده، بابایی مهربان و بی همتا، .وقتی می‌بینی اواحساسش را، وقتش را و زندگیش را بی وقفه وقف کودکت کرده باشد.

مادر بودن حس غریبی ست؛ باور کنید مادر بودن لذت است، مادر بودن با تمام دردهایش لذت است