آراد سبیلان اردستانی

وبلاگ شخصی آراد سبیلان اردستانی

آراد سبیلان اردستانی

وبلاگ شخصی آراد سبیلان اردستانی

آراد بر مزار مادربزرگ 1392/1/8



نظرات 3 + ارسال نظر
فاطیمااا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام خوبییییییییییییی عیدت مبارک
حالا دیگه اراک میای و به ما سر نمی زنی
واییی مریمی دستات توی عکس پیداست 5 دقیقست از دلتنگی زییییییییییییییییییییییاد دارم نگاشون میکنم

دلم برات تنگیده

سلام فاطیما؟؟؟
مرسی برای مهربونیت
میشه اسم فامیلت رو هم بگذاری آخه می دونی که فاطمه زیاده!
مرسی

شقایق(مهرمن) شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ق.ظ http://PAEEZ66.BLOGFA.COM

سلام مریم و اراد عزیز
روحشون شاد
اراد عزیزم چقدر بزرگ شدی خاله
مامان خوشگلتو میبوسم که اونم تورو ببوسه از طرف من عزیزم

خاله زهرا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

پرنده قشنگی بود و پر زد
رفیق روز تنگی بود و پر زد

خوشبحالت خاله رفتی پیش مامانی منم دلم خیلی براش تنگ شده ولی میدونم مامانی خیلی خوشحاله از دیدنت دعای خیر مامانی پشت وپناهت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد